FAQ
bestellingen & helpdesk

Snel een antwoord met onderstaande FAQ.

TrustInPrivacy biedt privacy smartphones. Goede privacy online voor iedereen. Verbeter uw online privacy met privacy vriendelijke smartphones.

FAQ
bestellingen & helpdesk

Als uw TrustInSmartphone niet naar behoren werkt, kunt u deze omruilen voor een nieuwe. Dit kan alleen als de storing niet aan uzelf te wijten is door verkeerd gebruik of andere omstandigheden die niet binnen de garantie vallen. Kijk voor de garantievoorwaarden hier.
 
Maak hier uw gratis retourlabel van DHL aan. Retouradres:
 
TrustInPrivacy BV
PRIPAR00024246
Laan van Waalhaven 139A
2497GK Den Haag
 
Belangrijk bij retournering van de TrustInSmartphone: Haal de vergrendeling van het toestel! (zie onder)

Graag de TrustInSmartphone terugsturen zonder vergrendeling met code, vingerafdruk of patroon. Wij kunnen anders het toestel niet terugnemen. Als de vergrendeling nog wel op het toestel zit, sturen wij het toestel op uw kosten terug om dit alsnog van het toestel te halen.

Om de vergrendeling uit te schakelen, gaat u naar “Instellingen”

-> “Beveiliging (en privacy)”
-> “Apparaat ontgrendeling”
-> “Schermvergrendeling”
-> Selecteer “Geen”.

TrustInPrivacy heeft een redelijk garantie- en retourbeleid.

U heeft geen recht op garantie als:

  • Er beschadiging is ontstaan door een ongeval, slecht onderhoud, brand, waterschade, nalatigheid, vervuiling, reparatie door een derde partij die fout is gegaan.
  • De TrustInSmartphone verkeerd gebruikt is.
  • U zelf of een ander die niet bevoegd is updates of andere handmatige installaties van een nieuw of bestaand besturingssysteem of recovery doet en die verkeerd is uitgevoerd.
  • In geval van wijziging of reparatie van de TrustInSmartphone door u en in geval van reparatie van de TrustInSmartphone door een organisatie die niet is erkend door de fabrikant van de TrustInSmartphone.

Indien u niet tevreden bent met een product van TrustInPrivacy kunt u dit product tot 14 dagen na aankoop zonder opgaaf van redenen aan ons retourneren.

Het product moet in originele staat worden geretourneerd, inclusief verpakking en accessoires.

Indien er schade is ontstaan aan het product, kunt u de aankoop niet meer terugdraaien, behalve als deze schade aan TrustInPrivacy te wijten is.

Onderaan de pagina vindt u ons helpdesknummer en -email. Vaak kunt u in onze FAQ’s sneller een antwoord vinden. U helpt ons als u eerst de FAQ’s bekijkt voor een antwoord op uw vraag.