FAQ
bestellingen & helpdesk
Snel een antwoord met onderstaande FAQ.
FAQ
bestellingen & helpdesk
Hoe retourneer ik de TrustInSmartphone?
Hoe haal ik de vergrendeling van het toestel?
Graag de TrustInSmartphone terugsturen zonder vergrendeling met code, vingerafdruk of patroon. Wij kunnen anders het toestel niet terugnemen. Als de vergrendeling nog wel op het toestel zit, sturen wij het toestel op uw kosten terug om dit alsnog van het toestel te halen.
Om de vergrendeling uit te schakelen, gaat u naar “Instellingen”
-> “Beveiliging (en privacy)”
-> “Apparaat ontgrendeling”
-> “Schermvergrendeling”
-> Selecteer “Geen”.
Wat zijn de voorwaarden voor retouren?
TrustInPrivacy heeft een redelijk garantie- en retourbeleid.
U heeft geen recht op garantie als:
- Er beschadiging is ontstaan door een ongeval, slecht onderhoud, brand, waterschade, nalatigheid, vervuiling, reparatie door een derde partij die fout is gegaan.
- De TrustInSmartphone verkeerd gebruikt is.
- U zelf of een ander die niet bevoegd is updates of andere handmatige installaties van een nieuw of bestaand besturingssysteem of recovery doet en die verkeerd is uitgevoerd.
- In geval van wijziging of reparatie van de TrustInSmartphone door u en in geval van reparatie van de TrustInSmartphone door een organisatie die niet is erkend door de fabrikant van de TrustInSmartphone.
Wanneer kan ik mijn geld terug krijgen?
Indien u niet tevreden bent met een product van TrustInPrivacy kunt u dit product tot 14 dagen na aankoop zonder opgaaf van redenen aan ons retourneren.
Het product moet in originele staat worden geretourneerd, inclusief verpakking en accessoires.
Indien er schade is ontstaan aan het product, kunt u de aankoop niet meer terugdraaien, behalve als deze schade aan TrustInPrivacy te wijten is.
Waar vind ik de helpdesk?
Onderaan de pagina vindt u ons helpdesknummer en -email. Vaak kunt u in onze FAQ’s sneller een antwoord vinden. U helpt ons als u eerst de FAQ’s bekijkt voor een antwoord op uw vraag.